Skocz do zawartości
Darmowy VIP za rejestracje na forum ×

Regulamin Forum


eSkill.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Forum

 

 

Zasady ogólne

 

  • Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
  • Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
  • Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
  • Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 1 konto, zaś posiadanie drugiego grozi perm banem.
  • Jeśli ktoś z bliskich lub znajomy zarejestruje się na tym samym ip, proszę poinformować administracje przed rejestracją.
  • Na sieci zwracamy się po nick'u. (jeśli polę "Imię" jest wypełnione, można pisać po imieniu)
  • Na sieci panuje absolutny zakaz obrażania, poniżania, grożenia, nękania, zastraszania, wymuszania użytkowników, itp..
  • Na sieci, obowiązuje zakaz reklamowania innych for lub stron, serwerów Discord, itd. (Wyjątkiem jest przeznaczony do tego odpowiedni dział)
  • Udostępnianie danych lub wizerunku użytkownika jest karane permanentnym banem na sieci.
  • Absolutny zakaz korzystania z tymczasowych/jednorazowych adresów e-mail.
  • Nie bierzemy użytkowników do odpowiedzialności, gdy napiszą za pomocą innych komunikatorów poza siecią eSkill.pl. Aczkolwiek nie przymykamy oka na takie zachowania  i nie zostawiamy użytkownika w tym samemu.

 

Zakładanie tematów, pisanie postów

 

  • Zakaz nabijania postów bezsensownymi tematami/odpowiedziami.
  • Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj".
  • Zabronione jest umieszczanie na sieci treści niezgodnych z Polskim prawem, treści uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszające zasady etykiety i dobrego wychowania.
  • Na sieci należy przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
  • Zakaz rozpowszechniania pirackiego oprogramowania, umieszczania/rozpowszechnia treści o tematyce pornograficznej bądź rasistowskiej i innych, podobnych treści.
  • Zakaz umieszczenia w profilu linków do stron www, banerów reklamowych, itp..
  • Administrator ma prawo usunąć/edytować posty i tematy lub treści w nich, bez podania uzasadnienia.
  • Nie nadużywamy emotikon, wykrzykników, czy znaków zapytania.
  • Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj".
  • Nie używaj ciągłego Caps Lock'a.
  • Należy publikować treści i wypowiedzi czytelne oraz zrozumiałe dla innych użytkowników.
  • Osoba zakładająca temat posiada obowiązek nadać tytuł tematu zgodnie z jego treścią.
  • Na sieci obowiązuje zakładanie tematów w odpowiednich działach.
  • Na sieci obowiązuje zakaz pisania agresywnych w przekazie prowokacyjnych postów prowadzących do kłótni i sporów.
  • Prywatne rozmowy, kłótnie, konflikty należy załatwiać za pomocą prywatnych wiadomości na forum lub innych komunikatorów. (czyt. podpunkt 10-strf. Zasady Ogólne)
  • Zachowujemy kulturę osobistą w pisanych przez nas postach.
  • Zakaz wymuszania punktów reputacji.
  • Zakaz wypowiadania się pod swoim podaniem.
  • Podania nie mogą być pisane kilka razy w 1 dniu. Przypada 1 podanie na 2 tygodnie.
  • Użytkownik, któremu zostało odrzucone podanie musi odczekać min. 7 dni od napisania kolejnego. W przeciwnym razie nie będzie brane pod uwagę i zostanie przerzucone do działu Kosz.
  • Każde podanie zostaje rozpatrzone w ciągu tygodnia.

 

Warny

 

  • Za złamanie regulaminu użytkownik zostanie ukarany warnem o różnej wartości punktowej.
  • Warny obowiązują każdego użytkownika na całej sieci, wliczając ChatBox'a i każdy może je otrzymać.
  • Za 4 warny użytkownikowi zostaje odebrana możliwość pisania, za 5 warnów – blokada konta na czas określony. Jeśli użytkownik przekroczy 9 warnów, zostaje zablokowany na zawsze.
  • Istnieje możliwość odpracowania ostrzeżeń w odpowiednim dziale.

 

Pozostałe

 

  • Każdy użytkownik może zgłosić posty, prywatne wiadomości, profile, które naruszają regulamin sieci. 
  • Zabronione jest spamowanie, nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych, bez wartości postach.
  • Zakazuję się spamowania reputacją w celu poprawy/pogorszenia jej innym użytkownikom.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania osób działających na niekorzyść sieci.
  • Decyzja Właściciela Sieci jest ostateczną i nie podlega ona jakiejkolwiek dyskusji.
  • Użytkownik może zmienić nazwę 1 raz za darmo, ale musi posiadać konto min. miesiąc.
  • Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
  • Zakaz proszenia o rangi.


Pamiętaj! - W celu skontrolowania graczy, często najpierw upominamy, dopiero potem przechodzimy do działania!
Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o  zmianie regulaminu użytkownicy mogą zostać powiadomieni poprzez umieszczenie adnotacji o zmianach w regulaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania