eSkill.pl Opublikowano 4 Października Udostępnij Opublikowano 4 Października Regulamin Forum Zasady ogólne Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie 1 konto, zaś posiadanie drugiego grozi perm banem. Jeśli ktoś z bliskich lub znajomy zarejestruje się na tym samym ip, proszę poinformować administracje przed rejestracją. Na sieci zwracamy się po nick'u. (jeśli polę "Imię" jest wypełnione, można pisać po imieniu) Na sieci panuje absolutny zakaz obrażania, poniżania, grożenia, nękania, zastraszania, wymuszania użytkowników, itp.. Na sieci, obowiązuje zakaz reklamowania innych for lub stron, serwerów Discord, itd. (Wyjątkiem jest przeznaczony do tego odpowiedni dział) Udostępnianie danych lub wizerunku użytkownika jest karane permanentnym banem na sieci. Absolutny zakaz korzystania z tymczasowych/jednorazowych adresów e-mail. Nie bierzemy użytkowników do odpowiedzialności, gdy napiszą za pomocą innych komunikatorów poza siecią eSkill.pl. Aczkolwiek nie przymykamy oka na takie zachowania i nie zostawiamy użytkownika w tym samemu. Zakładanie tematów, pisanie postów Zakaz nabijania postów bezsensownymi tematami/odpowiedziami. Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj". Zabronione jest umieszczanie na sieci treści niezgodnych z Polskim prawem, treści uznanych za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe oraz naruszające zasady etykiety i dobrego wychowania. Na sieci należy przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii. Zakaz rozpowszechniania pirackiego oprogramowania, umieszczania/rozpowszechnia treści o tematyce pornograficznej bądź rasistowskiej i innych, podobnych treści. Zakaz umieszczenia w profilu linków do stron www, banerów reklamowych, itp.. Administrator ma prawo usunąć/edytować posty i tematy lub treści w nich, bez podania uzasadnienia. Nie nadużywamy emotikon, wykrzykników, czy znaków zapytania. Unikamy pisania dwóch postów pod rząd. Jeśli po wysłaniu wiadomości chcesz coś jeszcze dodać - użyj opcji "Edytuj". Nie używaj ciągłego Caps Lock'a. Należy publikować treści i wypowiedzi czytelne oraz zrozumiałe dla innych użytkowników. Osoba zakładająca temat posiada obowiązek nadać tytuł tematu zgodnie z jego treścią. Na sieci obowiązuje zakładanie tematów w odpowiednich działach. Na sieci obowiązuje zakaz pisania agresywnych w przekazie prowokacyjnych postów prowadzących do kłótni i sporów. Prywatne rozmowy, kłótnie, konflikty należy załatwiać za pomocą prywatnych wiadomości na forum lub innych komunikatorów. (czyt. podpunkt 10-strf. Zasady Ogólne) Zachowujemy kulturę osobistą w pisanych przez nas postach. Zakaz wymuszania punktów reputacji. Zakaz wypowiadania się pod swoim podaniem. Podania nie mogą być pisane kilka razy w 1 dniu. Przypada 1 podanie na 2 tygodnie. Użytkownik, któremu zostało odrzucone podanie musi odczekać min. 7 dni od napisania kolejnego. W przeciwnym razie nie będzie brane pod uwagę i zostanie przerzucone do działu Kosz. Każde podanie zostaje rozpatrzone w ciągu tygodnia. Warny Za złamanie regulaminu użytkownik zostanie ukarany warnem o różnej wartości punktowej. Warny obowiązują każdego użytkownika na całej sieci, wliczając ChatBox'a i każdy może je otrzymać. Za 4 warny użytkownikowi zostaje odebrana możliwość pisania, za 5 warnów – blokada konta na czas określony. Jeśli użytkownik przekroczy 9 warnów, zostaje zablokowany na zawsze. Istnieje możliwość odpracowania ostrzeżeń w odpowiednim dziale. Pozostałe Każdy użytkownik może zgłosić posty, prywatne wiadomości, profile, które naruszają regulamin sieci. Zabronione jest spamowanie, nabijanie punktów reputacji (lajków) w bezsensownych, bez wartości postach. Zakazuję się spamowania reputacją w celu poprawy/pogorszenia jej innym użytkownikom. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania osób działających na niekorzyść sieci. Decyzja Właściciela Sieci jest ostateczną i nie podlega ona jakiejkolwiek dyskusji. Użytkownik może zmienić nazwę 1 raz za darmo, ale musi posiadać konto min. miesiąc. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili. Zakaz proszenia o rangi. Pamiętaj! - W celu skontrolowania graczy, często najpierw upominamy, dopiero potem przechodzimy do działania! Niniejszy regulamin może ulec zmianie, o zmianie regulaminu użytkownicy mogą zostać powiadomieni poprzez umieszczenie adnotacji o zmianach w regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi